Hacettepeye giden daha doğrusu yakın zamanda doğum yapan varmı sezeryan yada normal nasıl memnun kaldınız mı
Refakatçi alınıyormu ziyaretçi kabul ediliyormu
Duyumlarıma göre özel oda tutmak imkansız gibiymiş hoca hastasıysan ve o gün şansına boşsa tutabiliyormuşsun
Polikinlik takipli olup özel oda tutan varmı