Gebehanim maalesef ben epiduralle doğum yapamadım acilen sezaryene alındım ama 6 cm açıklıkla. O 6 cm e kadar da gayet güzel dişimi sıktım acı eşiğim yüksektir benim dayanıklıyımdır bana kalsa hiç almazdım epidurali zaten sancıyı çektim. Ama kabul etmek gerekirse epiduralden sonrası daha kolay oldu. Ebe bebeğin kesesini açtı ve suyum geldi suyum geldiğinde kızımın içimde kaka yaptığını anladık ve sezaryene girdik eğer suyum temiz olsaydı 20-25 dakika içerisinde doğurmuş olurdum ama kısmet olmadı