25+2 haftalık hamileyim son 1 saattir göbek deligimin kenarlarinda ve rahim bölgesinde iğne batıyormus gibi ağrılar oluyor birden ahh diye bagiriyorum bı anda giriyor ama uzaninca iyi geliyor var mı bu haftalarda böyle şeyler yaşayanlar acaba normal mi?