Kayseri38 Selam anneler 4 aylık Hamişim ve bebek odası bakmaya başladım anne yanı beşik için sallamalı yada sallanmayıp sonra büyüyen beşik mi alsak
N_3637 Kayseri38 buyuyen beşikler çok kullanışsızmış kullananlardan öyle duydum bende çok kararsız kalmıştım en son anne yanı olan park yataklardan aldım
Askpare Kayseri38 sallanan karyola aldık 60*120 3 yaşa kadar yatar civilde baby when markası bak istersen 🌸
betulyc Kayseri38 benim beşik büyüyor hemde sallamalı öyle özelliği olanlar da var ondan alabilirsiniz
Ebru-009 Kayseri38 ben sallamali küçük beşik aldım. Park yatak düşünmüyorum ben kendi tek kisilik yatağımı getirteceğim. Korumalık takacağım. Çocuklar ahsap beşik yatak tarzı setlerde yatmayabiliyorlar. Belli olmuyor.