Oglusumgeliyo 35 .Haftaya kadar vajinal yoldan progeston kullandım şimdide doktorum kesti artık kullanmıyorum ama bu seferde akıntı geliyo sizinde hiç içiniz de byle olaniniz var mı 🤔
bebisimbenmmm Oglusumgeliyo canim akıntı zaten fazlalaşır artık doguma yaklaştıkça bende 36 dayım 34 den beri cok fazla akıntı var yani