mink0307 Nesetncr33 benim erkek kardeşimin ismi hüseyin biz yanına talha ismini koyduk hüseyin talha bence çok yakışıyor
110710 Hüseyin Ali Hüseyin Can Hüseyin Arda Hasan Hüseyin Hüseyin Hamza Tek başına çok güzel bence ,eski bir isim olunca da yeni isimleri pek uyduramadım yanına uzun isimde çok olmuyor ama aklıma gelenlerı ya da kendimce uygun olabilecekleri yazdım .
1Moms1baby Nesetncr33 aylardır Hüseyin aras koyacak diye planladık son 1 haftamız eşim sadece Hüseyin olsun demeye başladı bakalım son dakika ne yaparım belli degil
nesenese Nesetncr33 benim oğlum da Hüseyin yanına ikinci bi ismi gerek görmedik tek isim seviyorum ama istersniz Hüseyin aras olabilir yada Hüseyin ayaz
Nesetncr33 nesenese Hüseyin çok güzel ama artık bütün çocukların ismi biraz daha modern ilerde hangisi kullanmak isterse diye bende bi tane modern isim olsun dedim teşekkür ederim öneriniz için 🙏🏻
nesenese Nesetncr33 evet zevk meselesi. Biz yeni cikan isimleri pek svmiyoruz mehmet zeynep gibi alışmış isimler tercihimiz. Sizede tavsiyem cocuga karmasa yasatmayin modern isim istiyorsaniz öyle koyun Hüseyin ismini demode buluyorsaniz hic koymayin daha iyi
meltemkumsal16 Nesetncr33 erkek olsaydı Hüseyin Çınar olacaktı bizimde kızımız olucak suan Öykü düşünüyoruz 😇