Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim yani yarın tam olarak 20 olacak inşallah, bir kaç gündür bacaklarımda ağrı oluyordu geceleri de özellikle uyandırıyordu beni, doktoruma sorduğum zaman varis olabilir demişti sonra gün içinde de ağrı devam etti ve bacağımı kontrol ettiğimiz zaman damarlar çok fazla belirginleşmiş yani varis ağrısı çok belli. Ne iyi gelir bilmiyorum, doktorum fırsat buldukça ayaklarını yukarı kaldırıp otur dedi başka bir çözümü var mı ağrısına iyi gelecek? Doğuma kadar da böyle gidiyor mu bu durum🙄