Arkadaslar 26 haftalığım şu anda, 1 ay önce klasik cilt bakımı yaptırdım, bu bakımın içinde yüksek frekans da vardı ama onu gebelikten dolayı yapmadılar asit de kullanılmadı, çok memnun kaldım tekrar gitmek istiyorum. Gebelikte cilt bakımına gidenler oldu mu ya da gitmenin bir sakıncası var mıdır bebeğe diye bilenlere sormak istedim.