atak13 24-28 arası yapılıyor. Gizli gebelik şekeriniz varsa onu tespit edip önlem almak amaçlı. Gebelik şekeri hamilelikte çok riskli olabiliyor o yüzden doktorunuz yaptırmanızı tavsiye ediyorsa yaptırın. Zararlı bir şey olsa doktor önermez zaten, içiniz rahat eder