Ece003 benim de 26 günlük kızım var ve bizde de göbek fıtığı var . Göbeği dışarı çıkık şiş gibi duruyor. Doktor kendiliğinden gececeğini söyledi . Büyük ihtimalle gecıyor , ama oldu da ⅔ yaşına kadar gecmedı dıyelım ufak bir operasyon yapılıyormuş . Bu arada bizim kanamamız yok çok şükür . 1. Ayı beklemeyın kanama da varmış bence mutlaka cocuk dr gösterin . Biz kendi doktorumuza salı günü gidicez bakalım o ne dıyecek