Bsrbsrrr merhaba ☺️ daha dün yaptım alışverişimi ne 10 lu ne de 5 li aldım 😊
E bebekten yenidoğan şapkalısı vardı onu aldım 0-3 ay gerisini hep 6 ay 8 adet kısa ve uzun kollu aldım elbiselerini ve 6 adet de zıbın 2 müslim örtü birde battaniye hepsi 650 falan tuttu . Hastane çıkışları gereksiz pahalı bence 2 sete 500 vereveceğime ve içinde sadece 1 kıyafeti gerisi mendil şapka falan örtü yani daha fazla kıyafet ve gereksenimlerini aldım ☺️