Bahar1508 Burcu-112 sezeryandan sonra yani vücudunun kendini toparlaması gerekiyor yaş olarak değil 💁🏻♀️
Burcu-112 Bahar1508 ya benim 16 yaşında bir kızım var birde 4 aylık olmak üzere üçüncü bebeği istiyorum 😂
Bahar1508 Burcu-112 sezeryan 4 aylık ise biraz bekle sonra hamile kal ama güzel bi doktora görünüp sor de normal doğum icin kaç ay daha beklemeliyim ama yaşında ne var 😂