Umutunannesi92 gzdkrck Kesinlikle ben hiç memnun kalmadım müthiş para gözüyle bakıyorlar gelen kişiye ☹️defne hastanesinde Raziye Keskin Kurt hocam var ona gidiyorum çok memnunum 🙏🙏
gzdkrck Umutunannesi92 aynen oyle canım kesınlıkle tıcarı olarak bakıyolar hastaya. Aa iyi 😊 tanımıyorum kendısını ama memnunsan cok güzel🥰
gzdkrck Umutunannesi92 🥰🙏🏻 Ne guzel canım benım senın adına mutlu oldum bende cok memnunum doktorumdan ❤️
Umutunannesi92 gzdkrck sizin doktorunuz kim ? Çok sevindim doktorunla anlaşmana gebelikte müthiş önemli bir şey gerçekten 🥰❤️❤️
gzdkrck Umutunannesi92 Mozaik Hastanesınde İlkay Ödemiş😊❤️Kesınlıkle cok onemli doktorunla uyum ıcınde olmak🙈
Umutunannesi92 gzdkrck çok ismini duyduğum bir doktor bence emin ellerdesiniz bebişinle, sağlıkla kucağına al yavrunu inşallah 🙏🙏🥰🥰
gzdkrck Umutunannesi92 evet cok mukemmel nazık kibar bi doktor Allah herkese onun gibi bi doktor nasip etsin🥰🙏🏻❤️ Amın canım ınsallah sende bebısını saglıkla kucagına alırsın🙏🏻🙏🏻
user124578 Umutunannesi92 üniversite hastanesine gidebilirsin ben orda okudum gömülü yirmilik diş ameliyatı dahil birkaç işlem yaptırdım hemde ücret ödemeden eger çok uzun gün verirlerse o zaman özele gidersin bence
Umutunannesi92 user124578 şimdiden doğum sonrasına randevu alacağım idare edeceğim gittiği yere kadar sonrası Allah büyük canım benim şimdi gebelikten dolayı da yapılan şey sınırlı oluyor😔
user124578 Umutunannesi92 o zaman üniversiteye git canım özele vereceğin paraya çocuğuna birşey alırsın ikiside aynı işlemi yapıyor zaten bir farkı yok