Gizemekccnr Merhaba herkese 24 haftanın içindeyim ama ayağa kalkınca sık sık kasılmam sertleşme oluyor normal mi yaşayan var mı
dilaraulusoy Gizemekccnr ben cumartesi sordum 24 haftalığım bende beş dakikada bir oluyorsa haber ver dedi nstye bile bağlamadı çok mu oluyor sizin
Annekuzusu__06 Gizemekccnr bendede oluyo ama ben 30a gircem doktor artık normal dedi ama senin haftalarındada oluyodu magnezyum eksikliğinden olabiliyo
bebekveannesiii Gizemekccnr 25. Haftadayım 19 dan beri benim de hep oluyo ne zaman ayağa kalksam bebek sem sert oluyo ama sola doğru uzmanınca geçiyo doktora söylediğimde bol bol dinlen ve su iç dedi
dilaraulusoy Gizemekccnr canım yalancı sancı diyorlar ona ya da bazen gaz sancısı bile oluyor yani ama çok rahatsız ederse gözük doktoruna.
Gizemekccnr bebekveannesiii erken doğumla alakalı birşey demedi değil mi bana bol bol dinlen dedi ama net birşey söylemiyorlar normal olduğunu ya da olmadığını
bebekveannesiii Gizemekccnr hayır bana da hiç erken doğum falan demedi sadece dediğim gibi bol bol istirahat ve bol su dedi🤷
Seymakkyyybb Bende de bel ağrısı ve kasik agrisivar sanki adet olucam gaz mı başka bisey mi bilmiyorum yarın kontrolüm var