Sedaylmz2335 ay benim de korkum bu yönde, benim de haftasına göre hep iri bebeğim ve devlette doğum yapmak istiyorum. İri bebeği normal doğumla doğurtmak anneyi yorar, yıpratır diye özelde sezaryene yönlendiriyorlar. Bence pişman olmazsınız, sonuçta bebeğinize kavuşacaksınız. Onca sancı çekip bebeği normal alamadılar diye acil sezaryene alınmaktansa önceden görüp yönlendirmeleri daha uygun. Doktorunuza güveniyorsanız doğru kararı vermişsiniz demektir zaten