Meltem01-27 yok çok şükür 28 haftalık olduk bile daha önce de 2 kayıp var 5+2yken kanamam geldi tam günde 3 fitil olarak progestan kullandım Dr ya rahimde kalan artık kan yada bebek iyice tutunurken kılcal damarlar çatlıyor o yüzden kanama olmuştur dedi ama benim 2 kayıp olduğu için 5 ay kullandım progestanı. Rabbim şifa versin sana da inşallah atlatırsın hemencik