tazeannecik1 Doğumdan sonra nasıl yatıyorsunuz,yatarken çok tedirgin oluyorum sağ tarafta 5 dikişim var batıyor yatarken dikişlerim bugün 5. Günüm ağrım yok ama batma hissi geçmiyor yatarken ya
Gulsurmeli tazeannecik1 Şuan çok yeni batması çok normal birkaç güne hafifleyecektir, geçmiş olsun sağlıkla büyüsün bebişiniz. 😇💕
Iscn tazeannecik1 vlla hertürlü yatyordum ama siz yan yatıp bacak aranıza yastık koysanız rahat edersiniz belki
Kbra240 tazeannecik1 2 ay 15 gun once falan dogum yaptm 25 dikişim vardı benimde 10 gun icinde batma hissi gecti sizinde gecicektir en kısa surede 🥰
tazeannecik1 Gulsurmeli Normal mi her şeyden huy kapar oldum bir şey olacak diye korkuyorum o yüzden galiba 😊 Çok teşekkür ederim 🥰
tazeannecik1 Iscn Evet gece o şekilde yatıyorum ama işte korka korka en ufak batsa bir şey oldu sanıyorum,annemde bir şey olmaz diyordu demek ki olmuyor teşekkür ederim ☺️
tazeannecik1 Kbra240 Çok teşekkür ederim,bide bir şey sorucam doğumdan 10 gün sonra doktor muayenesi oluyor ya sadece dıştan dikişlere mi bakıyor
Kbra240 tazeannecik1 10 gun degilde 40 gun sonra vardi benim dikişlerim düşmüşmü diye baktı birde alttan ultrasonla bi bakti icerde birsey kalmiş mı diye