Tugcesevimli Arkadaşlar daha yedinci ayın içine girdim aşırı ellerim ayaklarım şişiyor ve uyuşuyor çok canım aciyor tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi
Melisaninannesi Tugcesevimli elde uyuşma olabilir o doğumdan sonra geçiyor ayaklarda şişme için Kompression çoraplar var onlar şişmesni engelliyor ve ağrı yapmasında
Zeyneb12 Tugcesevimli büyük ihtimal çok hareket etmiyorsunuz ondan dolayı. Hareket edin evde odadan odaya yürüyün ya da dışarıya çıkın bol su bir de göreceksiniz geçecek Allah’ın izniyle
Burcu-112 Doğum yapınca geçiyo hepsi denemedğim hiç bi yöntem kalmamıştı çektiğim acıları durduramadım nasıl ki doğum yaptım hiç birinden eser kalmadı ışık hızıyla yok oldular 😂
kafasibidunya Bol tuzlu ve sirkeli ılık suda ayaklarımı bekletmek beni bir miktar rahatlattı dünyanın suyunu içiyorum ama ellerim için ben de bir çözüm bulamadım parmaklarım bükülmüyor resmen :(((
Tugcesevimli kafasibidunya aynı durumdayiz parmaklarim şöyle citlasa bir rahatlicam ve ellerimde terleme oluyor zaten normalde de olurdu yaz aylarında özellikle o oldukça daha da şişiyor canım artık çok acıyor 😓
Tugcesevimli Zeyneb12 vallahi antrenörüm ben hareketle ilgili olduğunu düşünmüyorum suyu da uykumda bile kalkıp içiyorum ama niye böyle oluyo bilmiyorum özele gidiyorum orda da mıklayinca hemen herşeyden supheleniyorlar 😄