Pemberuya 7 haftaligim hapşırınca kasığım çok ağrıyor bide kalp atar gibi kasıklarim atıyor Dr zaten kanama alanların var dedi ultrasonda. Canm yanıyor sinirim bozuluyor iyice.
KkubraOz Pemberuya bende de oluyor ben biraz öne eğilerek hapşırıyorum öyle olunca çok kasılmıyorum yoksa benimde çok ağrıyor
nazosss O bende de devam ediyor canım yarın 11 haftalık olacağız inşallah. Öksürük veya hapşırınca kasıklarım çok acıyor
KkubraOz Pemberuya bi deneyin bende kasılma olunca tam tutunma zamanları olduğu için endişeleniyorum bişey olcak diye