Evet kızlar beni bilen burda biliyor zaten tüp bebek ti bebeğim bide plasenta previa rahime yakın olduğu için riskli gebeliğim vardı hep yatıyordum 36+3 günlük sabah saat 06:30 ıslaklık hissettim kontrol ettim sıvı gibi ben akıntı sandım sonra belime adet sancısı gibi ağrı girdi ve bacaklarımda kanın aktığını gördükten sonra panikledim eşimde o sırada wc kapıyı çaldım çabuk kanamam var diyince eşim nasıl korktu hemen geldi doktoru aradık böyle bir durum var tabi ben ağlıyorum o sırada çünkü benim 3 doğum oldu çocuklarım öldü Birtanede düşük oldu yaşayan çocuğum yoktu o yüzden çok fazla etkilendim neyse doktor bizi hemen siz hastaneye geçin bende geliyorum dedim gittik yatış yapıldı ebe geldi nst çekildi doktoru bekliyoruz o eşofmanıda yanıma aldım kanlı olan doktor onlara bakmak istedi gösterdik bu sadece kan değil ki suyunla beraber gelmiş doğum dur diyince daha çok panikledim neyse anestezi doktoru geldi o sırada annelerde geldi beni aldılar ameliyatta ben komple uyumak istedim ama bana bu daha iyi dedi bebeğini görürsün diyince bide sakinleştirici yaptı tmm dedim iğne yapıldıktan sonra sonta takıldı been anestezi doktoruna dedim ki bacaklarımı hissediyorum bana dokunuyorlar napıyor lar dedim oda bişey yapmıyorlar çizim yapıyorlar diyince ben sakinleştim ama meğerse ben öyle hissediyorum kesmişler beni 😂 sonra karnıma bastılar Allahım neden bu kadar basıyorsunuz çok ağrıyor dediğim gibi bebeğimin ağlama sesini duydum dünyanın en mutlu annesi oldum Allahım çok güzel bir duygu neyse bebeği aldılar götürdüler beni diktiler yukarı çıkardılar bebiş erken olduğu için kesin küveze girer dedim ama şükürler olsun rabbime yanımıza geldi solunumu iyi herşeyi güzel evimizdeyiz ama bebeğim sanırım orda üşüttü ishalı var bide hapşurıyor karnı görüldüyor nasıl geçecek acaba 😔bide sütüm 3 gün gelmedi 4günde gelmeye başladı yani bugün bebeğim aç kalmasın diye mama verdim oda mı etkiledi bilmiyorum neyse sağlıklı olsun da bunlar geçecek Allahın izniyle bu arada kızlar uzun oldu hakkınızı helal edin 😇 🤗