karamanaral kiseli yatmayı dene.
Bende sadece solumda rahat ediyorum ama uyuşunca soluma yastık dayayıp kendimi saga ittiriyor sağımda ince bi yastık koyup köşeli yatıyorum
Karnının altı için şişme yastıkları tavsiye ederim.havasini az doldurunca karnına hiç baskı yapmıyor aksine destekliyor.
Hoş böyle de uzun süre kalamazsın ama arada kan akışın rahatlar.