seym4 Ortalama 4 haftam falan kaldı. Hiç bi şey yapasım olmuyo çünkü sıkıntı yaşıyorum. Birde anneliğin yorucu serüvenine dinlenerek hazırlanıyorum 😅
Alyabebekk seym4 günlük rutinleri yaparken bile zorlanıyorum artık hep bi uyuma isteği var üstümde 🥴 38+5 im son haftalarda bel ağrımın şiddeti arttı bugün de karnım ve kasıklarım da eklendi ara ara ağrı girip çıkıyo 😬