minikpandammmm Bu vitamini kullananlar hamilelik sonuna kadar kullandınız mı? Ben de Bayadır kullanıyorum 26 haftalık oldum . Devam etmeli miyiz sizce ?
GokcenK Bana doktorum sonuna kadar kullan dedi ve kullanıyorum hatta emzirirken de devam edebilirsin dedi
minikpandammmm Ben de devam edeyim o zaman kızlar doğuma kadar 😊😁😆😆 çok teşekkürler herkese dygacng Cotanakk charlottececi Tugcekaya gy0626 @zeynnn5441 @GokcenK @Simsim60 @gldn065807
charlottececi minikpandammmm ben kullaniyorum sonuna kadar da devam etcem. Asil simdi kullanmaniz lazim bebeğinize kilo aldirmaniz gereken donemdesiniz cocuk buyudugu icin daha cok vitamin ve minarele ihtiyacı var ☺️
Cotanakk minikpandammmm ben 40. haftanın içindeyim hala kullanıyorum bebek gelişimi için içmenizde fayda var zorunlu mu değil yediklerinize dikkat ederseniz içmeseniz de olur ama içseniz faydalı olur
dygacng minikpandammmm 15-16 hafta gibi baslattı doktorum regenesise dogum olana kadar devam dedi kullanıyorum
edatopcu27 minikpandammmm bende bu vitamini kullanıyorum önümüzdeki hafta dogurcam doktorum sonuna kadar kullan dedi