Esosunannesi_ Bgmkyz bnde Tuzla’da düşünüyorum cnm Ezgi ere gidiyorum çok memnunum bakalım doğum süreci nasıl olcak şuan bnde araştırma içindeyim aldığım bilgiler herkes çok memnun
BebiskomMm Azra1818 merhaba mercan da hamgi doktor ben 6 ayıma kadar yasemin hanımdaydım ama memnun kalmadım. Bide doğum ücretleri nasıl ne kadar orda
hanifemsa Benim 2. Gebeligim bu sefer tuzla devleti tercih ettim. 2 hafta sonra sezaryen doğumum var . En başından beri takipli hastayım. Çok memnunum. Arkadaşım 20 gün önce acilden doğum yaptı oda çok memnun kaldı. Doktorum Seray kaya Topdağı
hil8 hanifemsa sezaryene nasıl karar verildi devlette zorunlu olmadığı halde normal doğum diye biliyorum. Bende meral çeviğe gidiyorum şuan için normal görünüyor ama ben sezaryen istiyorum 🙈
hanifemsa Odaları iki kişilik ama tek kişilikte oluyor. Gayet rahat . Güzel ilgileniyorlar. Benim gözlemlediğim bu 🙂
hanifemsa Bgmkyz inşallah unutmazsam bilgilendiririm. Mehmet beye de çok iyi diyorlar..genelde hastanede övülen merak hanım osman sertaç mehmet bey
hanifemsa hil8 ilk doğumum sezaryen olduğu için ondan sonrakiler de teklifisz sezaryan olmak zorunda. Risk göze alabilinirse normal doğum yapabilinir.
hanifemsa Bgmkyz benim sezaryen olduğu için doğumhane de çok kalmadım. Genel olarak hepsi güleryüzlü ilgili. Odadan yatagimla birlikte goturduklerinden geri dönene kadar çok eğlendim. Hepsi sen şakrakti 🙂🙂
hanifemsa Esosunannesi_ odalar güzel iki kişilik ama yoğunluk yoksa tek kişi de kalinabiliniyor. Ebeler olsun hemşireler hepsi ilgili . Sürekli bebek hemşiresi gelip kont ediyor.