linamom Kızlar Lina ismi kötü mü sizce eşime bu ismi ben söyledim sonra kararsız kaldım şimdi tuttrdu Lina olsun dye😆
Deletedmom73711 linamom Kötü değil ama aşırı fazla var artık, ilerde okula başlayınca kendi sınıfında minimum 3 adaşı olur.🤦🏻♀️😂