Kizlar ya adetim 9-10 gun gecikti degişik kivanda biyle civik gibi bi akintim var pecetede sikince geliyir artik tam olarak beyazmzi seffafmi bilemiyorum butun belirtilwrim vardi ama bugun dha iyi hissediyorum surekli beli agriyor ve karnimin alt tarafina tatli tatli sancilar giriyor. Anca sali kan tahlili yapabilirim dun sabah idrar testi negatif cikti cok sasirdim biyke olan varmi aranizda?