14.haftamda erkek dedi kesin 18de kız dedi bu seferde yani bu tarz şeylerdende etkilenmeyin başımıza geldiği için yazıyoruz baska dontorada gözkün imkanınız varsa bende okuyodum başıma gelceğini hiç düşnmezdim eskiden olur ole seyler diyodum ama doktorlarda yanılabliyo tabiki😁