34 haftayim 35 olacam denemek icin gittim gögüs pompasiyla gögüs ucumu çektirdim sefaf bir sivi geldi hemen aninda 🙈 ve ertesi gün yine gelmis gögusumun islak oldugunu fark ettim sertlesmis azicik gittimde süt kanallarinimi actim naptim insallah birsey olmaz ilk sütün felan gelmesinden korkuyorum 🙈🤣