Kızlar 22haftalık olcam Salı günü bi 3.ayımda idrar yolu enfeksiyonu yüzünden antibiyotik aldım bide şmdi zatüre olmuşum serumlu birlikte aldım 4gün sabh akşm doktor korkma bebeğe zararlı antibiyotikler değil diyo içtiklerim hep penisilin grubu olanlar ama gene de içimde bi şüphe bişey olurmu diye benim gibi içip doğum yapan varmı sorun oldumu?