İki gün evimi barkımı hafif hafif artık temizleyeyim dedim kışlıkları ufak ufak kaldırayım dedim, ama gel gelelim ki bu haftama kadar hiç olmayan kırmızı renkte bi baş parmak kadar kanamam oldu, hiç durmayan kızımın fazla hareketini de hissedemedim. Kanı görünce panikleyip hastaneye gittim. İlk defa nstye girdim kalp atışını duyuncaya kadar kafamda bin türlü senaryo döndü. Doğumhane de ayrı psikolojimi bozdu, suratsız ağzından kerpetenle laf aldığım bayan doktor bebek iyi bi sıkıntı yok hareketli kabızlıktandır, fazla eğilip kalkmaktandır dedi bi hışımla çıktı gitti. Felaket sinir oldum. 29. 30. Haftalarında böyle anlamsız kanama yaşayanlar oldu mu acaba ? Uzun oldu kusura bakmayın 🙏🏻