Senemoyku3 ben 4 sene once Atila beye gitmiştim 10-15 dk sürmüştü sadece onun önünde ekran vardi ve ben hiç bisey gorememistim simdi orda mi bilmiyorum ama sakin iyi bi doktordu kendi detaylı bakti ama bana öyle detay anlatmadi en son bebeğin durumu iyi gozukuyo dedi o kadar sirada o an on kisi vardi 30 dk sürmesi mümkün değildi yani aradan baya zaman gecti simdi değiştiyse bilemiyorum o zaman maddi durumumuz çok yeterli değildi diye gitmiştim oraya ama bu sefer özele gidicem insallah ben de görüp bakmak istiyorum cok da merak ediyorum😌