Kızlar ilk hamileliğim de böyle hissetmedim oğluma hamileydim ve kendim aşırı güzel ve seksi hissediyordum hamileyken bile karnım top gibiydi gerçekten hoş bir hamilelik geçirdim 🙈 ama bu hamileliğim de karnım yayık böyle bir garibim kendimi çok bakımsız çirkin hissediyorum ne kadar makyaj yapsam da aynı şekil de eskisi gibi olmuyor kızıma hamileyim bu arada 19+0 haftalık olduk ya bilmiyorum size saçma da gelebilir ama ne bileyim 😔