happyanne07 Merhabalar sevgili anneler. Atamamız Mardine çıktı. Orada tanıdığımız yok. Tavsiye edebileceğiniz Diyarbakırdan veya Mardinden kadın doğum dokturu var mı? ^^
Gizemyakar happyanne07 Diyarbakır Memorial hastanesi Dr Gamze Akın Evsen çok iyi ayrıntılı bakıyor, hastasıyla iletişimi çok iyi
Barlas_mom happyanne07 Diyarbakır Dicle Memorial Hastanesi Doçent Dr Ali Emre Tahaoğlu 👍 benim doktorum memnunum canım
happyanne07 Teşekkür ederim hepinize hepsini not ettim. 😍 sedaboz_ Teşekkür ederim insAllah not ettim. Hastane olarak memnun musunuz? ^^
happyanne07 Gizemyakar Çok teşekkür ederim. Hastaneden olarak memnun musunuz? ^^ Yani pek bilmiyorum ilk gebelik yebi doğan yoğum bakımı olmalı diyorlar felan bu sebeple merak ettim. ^^
happyanne07 Fadmet Tesekkür ederim Mardin de az doktor cıktı karsıma doktorunuzu not aldım. Ilgili normal doğumu destekleyen bir doktor bulurum insAllah. ^^
happyanne07 Barlas_mom Çok teşekkür ederim. Not ettim doktorunuzu insAllah siz de sonuna kadar memnun kalırsınız.^^
Gizemyakar happyanne07 benim de ilk gebeliğim, hastane hijyen olarak gayet temiz bence. Doktor olarak da çok memnunum. Eğer doğum fiyatları yüksek değilse kesinlikle Gamze hocanın gözetiminde doğum yapmayı tercih ederim 😊
Fadmet happyanne07 maalesef mardinde doktor anlamında imkanlar çok kısıtlı memnun kalırsınız inşallah😊🌸