benimmdunyamm Samiyesalih şu son 2 haftadır hergun başim.agriyor sabrım taştı doktora gidince söyleyecem artık
Sevdapl Samiyesalih ben de 15. Haftadayım. Bol su içiyorum. Ağrırsa tansiyon ölçtür dedi doktorum. Çok zorlanırsan parol içebilirsin dedi.
Samiyesalih benimmdunyamm aynen ilaç verebilirler bana verdiler aşırı bas ağrısı olmadığı sürece iciyorum