Kızlar perşembe günü sezeryan doğumum vardi doktorumla karar vermiştik belki daha öncesinde postlarıma denk gelmişsinizdir. Korktuğum gibi olmadi yada korkmamak gerekiyor bilemiyorum doğumdan ciktiktan 1-2 saat sonra ayaklarımı hissetmeye başladim kıpırdanıyodum 3-4 saat sonra ise komple hissettim herşeyi ağrı kesici felan yaptilar ama benim korktuğum kadar ağrım olmadi yada acı eşiğim yüksek hatta şuan gögüs ucu yaralari yaşıyorum onlar daha berbat… merak ettiklerinizide sorabilrsiniz 🥰