__brna__ momysss Benim abimin esi yani yengem bu hastanede dogum yapti. Asiri memnun kaldilar. Banada önermislerdi ama tayinimiz cikinca kismet olmadi. Maddi kismini bilmiyorum ama acikcasi😊
CeynoO momysss 2 yengemde burda dogum yapti doktorlari muge emeksiz . Simdi ben dogum yapicam benim doktorumda muge hanim harika bi doktor .
prensesafra1_ momysss ben doğum yaptım Müge hanımda cok coook memnunum hastanedeki hemşireler herkes cok ilgili. Bidaha doğum yapacak olsam yine orada yaparım
KucukPrenss momysss Ben darıca hospital park da doğum yaptım diğer hesabın sifresini unuttuğum için yeni açtım
__brna__ momysss Tesadüfki doktorlarida müge hanimdi. Asiri memnundu. Surekli irtibat halinde kalmislar ve cok memnun kalarak bir dogum yaptilar.
Svmnsm Ben bir kere orda Soley e gittim. Hiç memnun kalmadım. Gitmeye korkuyorum artık medara. Çok ilgisiz bi doktor.
Pervinkbln_ momysss siz ne zaman doğum yapmistiniz birde özel sigortalıya mi 4800 yoksa normal sgkliya mi