Tam 34 haftayım dün akşamdan başlayan sancımla hastaneye geldim nstde sancım önce 70 sonra ikinci nstde 100 oldu serum takviyesi yaptılarve açılmam yok ama şeker çıktı suyum fazlaymış ama şuan nstde sancım yok bir gün daha yatırıcaklar böyle olupda erken doğum yapan var mı ? Rabbim tüm şifa bekleyen herkese yardım etsin dua edin hanımlar çok korkuyorum