ozgnr-Al Merhabalar 🌸 yüz ve vücut nemlendirici olarak ne kullanıyorsunuz öneriniz var mı ? Güzel nemlendirmesi önemli.
Rum-1 ozgnr-Al yüzüm için Khiel’s markasının ultra facial kremini kullanıyorum vücudum için Bioderma markasının atoderm kremini kullanıyorum göbek ve gögüsüm içimde bio oil ❤️
iremcannn1907 ozgnr-Al yüz için la Roche kullanıyorum canım dehset güzel ❤️ Vücut için duşta bebek yağı, sonrası bepanthol ❤️
elizsmama ozgnr-Al yüzüme lancome genifique kullanıyorum, hamilelikte beni iyi kurtardı yüzüm hiç lekelenmedi, vücuduma avon far away’in nemlendiricisini göbüşe de lierac kullanıyorum ☺️