SerraLinasmom İsim konusunda aşırı kararsız kaldık lütfen fikir Aden Serra Serra Lina Aden Lina Sizce hangisi lütfen fikirrrr 🥰 Aden : cennet bahçesi Serra : bolluk bereket Lina : hurma çekirdeği
Yavrumu-beklerken123 SerraLinasmom 2 diyorum, bir de adenin anlamı farklıydı galiba tam emin olmamakla beraber öyle hatırlıyor gibiyim 😊
SerraLinasmom Gulcegulkan 8 aydır Aden Serra diye seviyorum bende ama eşim Serra’ya pek ısınamadı ama anlamı çok güzel 🥰
SerraLinasmom Gulsurmeli sanırım bu olucak. İlk bebeğim birde kız olduğunu öğrenince gerçekten çok sevinmiştim. Kız çocuğu bolluk bereket Serra da tam bu anlamda o yüzden Serra da eklemiştim. Ama Aden Lina daha havalı 😂😂