handeozt8 10 haftalık hamileyim kabız olmuşum ve kan damladı 2 damla kadar başına gelen var mı hamilelikte normal bir durum mu?
elifnur80 handeozt8 ben ilk hamileliğimde ortaya çıktı o zamandan beri var hala da var kabız olduğumda benden de geliyor kan normal geçmiş olsun 🤗
UmutsuzPolyanna handeozt8 benimde oldu canım ama ilerlemeden git muayene ol ilerleyince daha kötü oluyor
elifnur80 handeozt8 hamilelikte de oluşan birşey korkmayin lütfen yani bana 3.5 sene oldu geçmedi şuan yine hamileyim geçenlerde bende kabız olmuştum yine kan gelmisti korkmayin 🤗
Ereeen handeozt8 sağlık ocağına gidip basur oldum dersen bile fitil ve krem veriyolar ama hamileysen yan etkisi var mı aor ben bekarken kullanmıştım