ZA0707 Bezsiz bebek ya da yenidoğandan itibaren tuvalet iletişimi kurup bebeği tuvalete götürmek gibi yeni bir akım var. Uygulayan var mı acaba? Aklımda bir sürü soru var tutuş pozisyonu sağlıklı mı? Bebek üşütür mü? Psikolojik etkileri nasıl olur?
Mrvsmt2502 ZA0707 bende görüyorum çok. Mantıklıda buluyorum ama türkiye şartlarında çok zor geliyor evimde yaparım kimse yokken ama misafir gelince görmezsem ya da anneme kayınvalideme gidersem çok oturamadığım içinde göremem başkalarıda anlamaz böyle böyle bi şey var falan desem 😃
Yaprakdokumuseverrr ZA0707 Doğurmadan aynı düşüncedeydim ama lohusalıkta kendine zor bakıyosun bide bebeği takip etmek oldukça güç sonrasında da üşendim ben yapamadım yapana helal olsun
Hilal-95 ZA0707 arkadaşımın bebeği asla büyük tuvaltini beze yapmamıs doktor tuvalete oturtmasını sölemiş beze asla yapmams kız çişini yapıyomus ama büyük tuvaletini yapmamıs bende denıcem ama yazın cnkü bnm bebeğimde tuvaltını tutuyor çabuk alısıcak gibi
Yasemincee Ben denemedim ama doğduğum da beze hiç yapmamışım annem tuvalete götürüyormuş mecbur kalıp sadece tuvalete yaparmışım. İsterdim ki oğlum da öyle olsun ama 27 aylık yeni başladık eğitime 😅
Ruv ZA0707 merhaba 6 aydır ilk günden beri uyguluyoruz oturuş zararlı değil doktora sormuştum ayakarına çorap giydirebilirisiniz tutarken sinyali alınca cok geçmeden yapıyorlar zaten
Deletedmom62627 Benimki hasta olmasaydı ben de yapacaktım ama kısmet olmadı yaz gelsin başlayacağım inşallah. Sezaryen olursan yapamazsın ama çünkü anca kendi kendini idare edebiliyorsun