readytobeamom Merhaba hanımlar. Kanama alanım var rahimde bebekten uzakta ama sürekli karın ağrım var. Hamileliğimi 4. Haftada öğrendim. 4. Haftadan beri var. Cok tedirginim. Hamileliği boyunca sürekli ağrı ceken var mı?
serpilctn readytobeamom benimde hep karım ağrım var şuan bile karın ağrım.var doktora sorduğumda hep normal rahim genişliyor diyor 🤷♀️
Htcerdogn serpilctn ay benimde sürekli ağrıyo. Evden çıkmak istemiyorum gittiğim yerde rahat vermiyo. Karın ağrısından ziyade böyle sanki karın kası çalışmışımda hamlamış gibi bi ağrı. Sanki karnım yorulmuş gibi
Uzay1907 Benim de öyleydi 5.haftada hematom kanaması çıktı ondan önce de inanılmaz ağrım vardı. Şimdi 16.haftamızdayız yine ağrı var ama dayanılmaz değil, bazı bünyeler hassas daha fazla sancı oluyor demekki