Hulyarecep günlük bir kase yogurt yiyorum canım yatarken bir tane maden suyu kahvaltıda kaşar ve en cok tükettigim şeylerden biride meyve her gün iki üç çeşit yiyorum özellikle kavun bebeklere cok yarıyo bir de armut 😍 öyle her günüm et olsun diye cabalamıyorum açıkcası zaten günlük yaptıgım yemeklerde ya tavuk ya et oluyo dolma olsun yeşil fasulye olsun yani illaki pirzola kızartıp yemiyorum bence en önemlisi meyve ve yogurt cünkü bunları yiyince bebegim bile daha cok tepki veriyo 😍