Nealakasivarrr canım kendini bu kadar kötü hissediyorsan bitkisel boya ile dipleri dışında boyatabilirsin. Bebiş de etkileniyor sonuçta senin duygularından
. Yani benim doktorum uzun süre solumadığın sürece sorun değil, üç ayı geçtin zaten demişti. İyice beyazlarım belli oluyordu ve saçımın dibi kahverengi diğer kısımları sarı çingen gibi dolanıyordum. Gerçekten psikolojim altüstü şimdi rahatladım aynaya bakabiliyorum en azından