Mehtapkz ya cnm 3 sene önce de iğne ile tedavi oldum kızıma gebe kalmıştım. İlk iğneden tutmuştu. Yanş onda kaçıncı gün yaptım tam hatırlayamıyorum ama. Şunu hatırlıyorum yine bi 4-5 test yapmıştım. O zaman ilk iki yada üç testim pozitifti silikleşerek ama günden güne. Sonra tamamen silindi negatif oldu. Negatifin ertesi günü pozitif oldu☺ o gün hemen test yapmıştım zaten. 10 ile öğrenmiştim. Diğer kanda ikiye katlanarak gitti çok şükür. Bunda da silikleşmedi ya, ister istemez bi umut oluyor