Fadiiik Kese varmi ? Bebek varmi ? Kalp atiyormu ? Bunlari bilmiyorummmm insallah guzel haberleri alirim
Meri3220 Fadiiik bende 5+3kdn gitmişti garanti olsun diye 7+2de gittim hem bebeği hem kalp atışını dinlemiştik çok şükür 28+2 oldun Rabbim herkese nasip etsin inşallah 🤗