Esra_Anne Aselsevde bende de enfeksiyon çıkmıştı ağrım yanmam vs yoktu sadece akıntım çok fazla oluyordu idrar tahlili istedi doktorum yüksek çıktı antibiyotik verdi ilacı kullanıyorum daha yeni başladım ama akıntımı yok denecek kadar azalttı.
Bhesnn Aselsevde bendede sarı akıntı geliyor bazen hafif turuncuya dönebiliyor gebelikte normal dendi idrar testi temiz çıktı
Meleknkkk Aselsevde yanlış yazmsm. Evet sarı canım. Sağlık ocağında kan istemişlerdi canım doktor söyledi az bisey enfeksiyon var dedi. Zaten sarı akıntım vardı ara ara oluyo. Ama baska bisey yok yani kaşıntı ağrı sızı öyle bisey yok.
Aselsevde Meleknkkk benimde akıntım sarı gibi böyle yapışkan sümüksü tarzında acaba enfeksiyon olabilir mi çok da fazla gelmiyo dediğin gibi ağrı falan da yok başlarda vermiştim kanla idrar ozman temiz di ama şimdi başlamış olabilir mi ki
Meleknkkk Aselsevde olabilir canım yine her ihtimale karşı tekrar yaptır test. Önemle almış olursun. Bide sık sık iç çamaşırını değiştir canım
Handeasel Aselsevde valla canım benimde öyle ama ben sürekli idrar testi veriyorum temiz çıkıyor 🤷🏻♀️
Aselsevde Sadriye35 hm progestan bende kullanıyodum ozmanlar oluyordu evet bide hapın kalıntısı da kalıyor beyaz beyaz seninki ondan olabilir cnm
Sadriye35 Aselsevde ben 5 aylık hamileyim 4 aydır kullanıyorum son zamanlara kadar sadece beyaz beyaz fazlalığı geliyordu son 2 haftadır falan su gibi şeffaf akinti yapmaya başladı ben de anlamadım