1kiz1erkekannesi allah sabir versin.
Inanirmisin en rahat uykumu salıncakta alıyorum
Imkanin varsa eşine sağlam bi salıncak yada hamak kurdur
Ben sırf uyuyabilmek için denize gidiyorum hamaklarda uyuyabilmek icin
Oturup kalkmak zor oluyor ama vücudu tam sandığından kırk yastığa gerek kalmıyor.
Birde koltuğun ucuna oturup bacak arandan göbeğini sallayıp one dogru birşeylere yaslanip sandalye sehba gibi uyuklamayi deneyebilirsin.