Haticekanik Arkadaşlar tetanoz aşısı oldum 5 gün oldu hâlâ ağrı geçmedi buz uygulamasi yapıyorum ama yine de geçmiyor farklı bir yöntem bilen var mı
Maryk Haticekanik Benimde aynı oldu canım 6.günde azalmaya ancak başladı ağrı, buz çok iyi geliyor normalde ama kolonyalı pamukla da masaj yapabilirsin
AselLinaMom Haticekanik ilk yaptırdığım benimki 2 haftaya yakın geçmedi resmen ölüyordum kolumun ağrısından bende sıcak havlu sarıyordum koluma o biraz iyi geliyordu birde onu dene canım 2 aşıda çok hafif ağrısı oldu sonra hemen geçti ilk olduğu için çok ağrı yapıyor.
Haticekanik Maryk Kolonyalı pamuğu da denedim ama geçmiyor nedense çok zormuş ya :/ size de geçmis olsun
Yasemen16 Haticekanik bende cuma günü oldum 2 yıl önce iş için olmuştum ozamnkj ağrıyı hala unutamam ,ama cuma günü 2. Aşımı olduğumda iğneyi vurduğunda bile yakma olmadı acaba dedim yanlış iğne falan mı yaptı
PrensesAnnesi- Haticekanik ilkinde öyle yapıyor canım gerçekten ağrısı kötü ne üstüne yatılır ne adam akıllı iş yapılır ama ikincisi çok iyi iki güne geçiyor o da çok ağrılı değil ilki fena yapıyor adamı çok geçmiş olsun
Gorkemm Haticekanik benimde ilkinde 2 günde geçmişti ama 2. 4 gün oldu hala ağrıyor birazda bizim bebiş yüzünden aşı olduğum gün diğer tarafıma hiç yatırmadı hep aşı olduğum kolumun üzerine yattım mecbur ağrısı da katlanılmaz oldu tabi
Maryk Haticekanik Yapıdan yapıya farkediyor demeli,ben bir de eşime 2 gün masaj yaptırdım dağıldı oradaki ödem.Teşekkür ederim,size de geçmiş olsun 🙏🏻
Ezgicck Haticekanik bende oldum bi hafta oldu ama hiç bişey hissetmedim hiç olmamış gibi ağrı sızı hiç bişey olmadı.