EylulAl Firu123 Allah razı olsun canım Allah bütün hamilelere bebeğini kucağına sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin
EylulAl Tuanacam Allah razı olsun yani çok zordu ama geçti o sıkıntılar geriye sadece minicik bir bebek kaldı 😊
EylulAl Efraimmm benimki berrak su gibiydi birde istemsiz bir şekilde aşağı doğru boşaldı çok geldi bide sizinkini bilmiyorum
Efraimmm EylulAl cnm benimki azar azar geliyo dünden beridir ama hiç sancım olmadı bu akşam saat 6kadar da bekliycem bişi olmazsa mecbur gorunucem çünkü bebeğim suyu biterse bebek için iyi olmaz
EylulAl Efraimmm evet aynen öyle benimde hiç sancım falan hiç bir rahatsızlığım yoktu bence beklemeden git acile ne olur ne olmaz
Efraimmm Molika yaa gittimde altıma yapiyormusum🤣🤣ama çiş olmadigina yemin edebilirim ebe alttan parmak muayenesi yaptı ve nst koydu beni ultrasona almadı halende korku var ve içim hiç rahat degil
Efraimmm Molika bilmiyorum yine gitmek istiyorum da eşime soyllemeyede çekiniyorum doğrusu yanlış anlicak korkucak bisimi var diye
Ikinciyeanne @Efraimmm o cubukla muayenede nasil canininz yandi ki bol jel sürüyor bide ince cubuk kastiniz sanirim kendinizi cok
Efraimmm Ikinciyeanne evet kastım kendimi ama ebe de çok katıydı o hem canımı yaktı hemde bağırıyordu o yüzden kasildim
Efraimmm Molika ayın yirmibesinde ama o zmn da doğuma gidicem o zamana kadar dogurmasam🤣🤣🤣37+4um şuan
Molika Efraimmm aaa çok az kalmış Allah kurtarsın canım ara uzun geldi ya son zamanlarda her hafta çağırıyorlar diye biliyorum şu an bile dogursab allahin izniyle normal bir bebis olur o yüzden stres yapma kendine ve son zamanların keyfini çıkar 😊🤲🏻
Molika Efraimmm benimde ilk gebelikte Ebe öyle yapmıştı çok sinir olmuştum birde bana zaten gorucem ne üzerini kapatmaya çalışıyorsun demişti uyuz kadin
Efraimmm Molika öyle yapıyorum çok teşekkür ederim cnm rabbim sağlıkla bebislerimiz i kucağımıza almayı nasib etsin inşallah inan hem korku hem de heyecan full yani
Efraimmm Molika hiç sorma yaa vallahi haya ediyo insan zaten ilk olduğu için mi bilmiyorum ama çok haya ediyorum alttan muayene olduğum zmn eşimden bile cekinirim genelde
Molika Efraimmm dogamizda var utanmak çekinmek çok normal bence belki isleri geregi onlarada çok normaldir ama anlayış gerekli diye düşünüyorum bir işi severek yapacaksın yada hiç yapma yani
Molika Efraimmm Amin canım inşallah ilkmis ya senin insan daha bir heyecanlı oluyor ne olacağını bilmediğinden tabi hayırlısı olsun normal mi düşünüyorsunuz
Efraimmm Molika Ayn öyle karsindaki insanın nasıl bir halde geldiğini düşünerek hareket etmek varken herkesin senin iyi niyetinden bahsetmesi varken kötülüğünden bahsetmesi daha olanaksız